ÖZEL PROJELER VE CRM YAZILIMLARI



Teknoloji doğru kullanıldığında işletmenizin en önemli itici gücü haline gelir. Eğer teknolojiyi doğru kullanamazsanız ya da teknolojiye yatırım yapmazsanız geriye düşersiniz. Peki ya yazılım teknolojileri? İşletmenizdeki verimliliği gözlemleyemiyorsanız, siparişlerinizi halen telefonla ya da faksla alıyorsanız, müşterilerinizle olan iletişimlerinizde sorun yaşıyorsanız ve  aranızdaki çalışma potansiyeliniz analiz edip karlılığınızı ve hizmet kalitenizi arttırmak için karar mekanizmasını devreye sokamıyorsanız ve en önemlisi bunun bir sıkıntı olduğunun farkındaysanız çözüm elinizde...İşte sizin bu tarz ihtiyaçlarınız genel olarak CRM yazılımları olarak adlandırılır.  

Önemli Nokta: Bir projenin ve size özel üretilmiş çözümden en yüksek düzeyde fayda sağlayabilmek ve verimliğinizi arttırabilmek için nasıl bir yol izlenmelidir.

1 - Öncelikli olarak müşteri bir sorunu olduğunun farkında olmalı ve çözüm için projeye destek vermelidir.
2 - İhtiyaçlar proje başlangıcında tamamen tespit edilmeli ve proje ona göre tasarlanmalıdır. Proje analizi projenin en önemli kısmıdır. Proje analizi projenin en önemli kısmıdır. Proje analizi projenin en önemli kısmıdır. Zira birçok yazılım projesi analiz ve ihtiyaçları tespit noktasındaki yetersiz çalışmalardan dolayı başarısız olmaktadır veya maliyetleri artmaktadır.
3 - Çözüm odaklı uygun yazılım teknolojisinin seçilmesi.
4 - Geliştirme ve ilk test aşamalarının başarılı biçimde tamamlanması.
5 - Projenin uygulamaya konması ve beta versiyonunun test edilmesi.
6 - Projenin final versiyonunun tamamlanması ve proje teslimatı...

Webtek'in sorunlara yaklaşım tarzı nasıldır?
- Webtek çok iyi bir dinleyicidir. Bir çözüm üretmek için öncelikle sorunu anlamak en önemli noktadır. Webtek sizi dinler sorununuzu anlar, kendi tecrübeleri ile harmanlayarak size bir çözüm sunar.
- Webtek projeyi bir bütün olarak görür. Projenin bütünlüğü elden bırakılmadan, proje parçalara ayrılarak geliştirilir. Ve parçaların çözüm odaklı olduğu test edilir. En nihayetinde tüm parçalar tamamlanıp ilk testler bittiğinde artık beta aşamasına gelinmiştir. Bu aşamada geçildikten sonra final sürümü ile projenin teslimi gerçekleştirilir.

Proje sonrası destek?
- Webtek Destek Merkezi ve bayileri ile proje sonrasında destek ve projenin devamlılığı sağlanır. Hedef her zamanki gibi %100 müşteri memnuniyetinin sağlanmasıdır.

Maliyet
Her projenin maliyeti yapılan analiz ve ihtiyaç tespitleri neticesinde ortaya çıkar.

Daha fazla bilgi için bizimle destek@webtek.com.tr adresinden ulaşabilir ya da +90 532 545 07 54 nolu telefonları arayabilirsiniz.
For more information on Webtek contact us at destek@webtek.com.tr or call +90 532 545 07 54
© 2010 Webtek. Tüm hakları saklıdır. All rights reserved.